Mensajes nuevos

Welcome to Malianteo.Com Malianteo Musica Urbana Trap Reggaeton

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Ask question

Ask questions and get answers from our community

Answer

Answer questions and become an expert on your topic

Contáctanos

Contact the site administrator directly.

Groups

Just like Facebook join them and enjoy.

Ringtones De Reggaeton

Salsa Mayor

New Member
Se incorporó
22 Septiembre 2012
Mensajes
20
Reaction score
0
Puntos
0
Edad
44
Aldo ''El Arquitecto'' - Catalina (Prod. By Mambo Kingz & Hi-Flow).mp3 - 596 KB
Alex Kyza Ft. De La Ghetto - Momento Perfecto (Prod. By Hyde 'El Verdadero Quimico').mp3 - 690 KB
Alexis & Fido Ft. Cosculluela & Ñengo Flow - Blam Blam (Official Remix) (Prod. By Master Chris).mp3 - 705 KB
Algenis Ft. Randy Glock & Wambo - Mucho Fumeteo.mp3 - 1.0 MB
Ali Ft. Yomo & O'Neill - La Propuesta.rar - 2.1 MB
Alkilados Ft. Dalmata - Solitaria (Prod. By Dj Elektrik).rar - 1.1 MB
Angel & Khriz - No Hay Break Pa Ninguna.mp3 - 658 KB
Angel & Khriz Ft. Baby Rasta & Gringo - Me Canse (Official Remix).mp3 - 737 KB
Angel Doze Ft. Nova Faze - La Fiesta (Prod. By Young Hollywood & Duran The Coach).mp3 - 893 KB
Arcangel - Flow Violento.mp3 - 815 KB
Arcangel - Rico Para Siempre (Prod. By Artillery Music).mp3 - 705 KB
Arcangel Ft. Don Omar - Me Prefieres A Mi (Official Remix).mp3 - 1.1 MB
Atilas Roman - Modelito Calle (Prod. By Jeriel) (Colombo Family).mp3 - 705 KB
Axcel & Andrew Ft. David El Titerito - Encendia.mp3 - 924 KB
Baby Ranks - Yo La Vi (Original).mp3 - 909 KB
Baby Rasta & Gringo - La Atrevida.rar - 1.7 MB
Baby Rasta & Gringo Ft. J Alvarez - Volver Amar (Prod. By Santana The Golden Boy) .rar - 1.7 MB
Carnal - Se Va De Una (Prod. By Bow Dozen & Well).mp3 - 674 KB
Cheka - Loco (Prod. By Saga Neutron).mp3 - 737 KB
Cheka - Tu (Prod. By Saga Neutron) .rar - 1.6 MB
Chris G Ft. J Alvarez - Pa Que Esperar (Official Remix).mp3 - 862 KB
Conexion MJ - Hablemos Por Computadora.mp3 - 956 KB
Cosculluela - Desamor.mp3 - 752 KB
Cosculluela - Me Gustas Tu (Prod. By DJ Urba & Rome, Lil Wizard & Mueka) .rar - 1.4 MB
Cosculluela - No Te Metas (Prod. By Mueka).mp3 - 643 KB
Cosculluela - Subelo.mp3 - 690 KB
Daddy Yakee - Prestige.rar - 16.9 MB
David ''El Titerito'' - Me Tiene Loco.mp3 - 830 KB
De La Ghetto - Sincero Amor (Prod. By Predikador).mp3 - 643 KB
De La Ghetto Ft. Alex Kyza - Ella Se Vive La Movie.mp3 - 752 KB
Delirious - Ilumina El Piso (Prod. By Segui El Cirujano & Alez El Ecuatoriano).mp3 - 784 KB
Departamento Del Ritmo Ft. De La Ghetto - Saca La Chamaca (Official Remix).mp3 - 893 KB
Divino - Tal Como Eres (Prod. By Haze & Hyde).rar - 1.9 MB
DJ Nelson Ft. JD - Brinca Mami.mp3 - 830 KB
Don Omar- MTO 2.rar - 5.9 MB
Dyland & Lenny Ft. Pitbull & Beatriz Luengo - Sin Ti (Don't Wanna Miss A Thing).rar - 1.8 MB
Eloy - Ando Con Los Mios (Prod. By Edup) (El Comienzo).rar - 1.7 MB
Eloy - Si Te Enamoras Pierdes (Prod. By Rko & Edup Live).rar - 1.6 MB
ET Yomille Omar - Se Le Dio (Prod. By Gerson The Melody Maker).mp3 - 940 KB
Farruko - Dale Que Voy (Original) .rar - 1.4 MB
Farruko - Millonario Con Autotune (Prod. By Sharo Torres) .rar - 1.7 MB
Farruko - The Most Powerfull Rookie.rar - 6.4 MB
Farruko - Tiempos (Tributo A Hector ''El Father'').rar - 1.7 MB
Farruko Ft. Cosculluela, - Titerito (Official Remix).rar - 2.1 MB
Farruko Ft. Daddy Yankee - Guillao (Prod. By Musicologo & Menes.rar - 1.6 MB
Franco ''El Gorila'' - Accion (Prod. By Chris Jeday, ALX & Bryan La Mente Del Equipo).mp3 - 1.1 MB
Galante ''El Emperador'' - Donde Estan (Prod. By Gaby, DJ Luian, ALX & Bryan).mp3 - 846 KB
Galante ''El Emperador'' Ft. Farruko - Mujeriego (Prod. By Alzule, ALX & Bryan La Mente Del Equipo) .rar - 1.6 MB
Gotay ''El Autentiko'' - Conmigo No Va (Prod. By Jan Paul).mp3 - 1.0 MB
Gotay ''El Autentiko'' Ft. Arcangel - Yo Me La Pasaria (Prod. By Yampi) .rar - 1.3 MB
Guelo Star - Mala Decision (Prod. By Predikador).rar - 1.7 MB
Guelo Star - Mucho Guille Ganster.mp3 - 1.1 MB
Guelo Star - Yums The Mixtape (2012).rar - 10.0 MB
Guelo Star Ft. Galante ''El Emperador'', Lil Star & Ozuna - Pa Lo Oscuro (Official Remix).rar - 3.0 MB
Ivy Queen - Musa.rar - 6.9 MB
Ivy Queen Ft. Ñengo Flow - I'm Real G (Prod. By Keko Musik) .rar - 1.6 MB
Izaak Ft. Tony Lenta - Yo Quiero Hacerte.mp3 - 705 KB
J Alvarez - Otro Nivel De Musica Reloaded.rar - 9.9 MB
J Alvarez Ft. Zion & De La Ghetto - Actua (Official Remix) .rar - 2.0 MB
J-King & Maximan Ft. 3BallMTY - La Noche Esta De Fiesta.rar - 1.5 MB
J-King & Maximan Ft. Jowell & Randy, Guelo Star - Que La Nota Le Suba (Official Remix) .rar - 2.8 MB
Jadiel - Toma Con Flow (Prod. By Los Metalicoz).mp3 - 956 KB
Jamsha ''El PutiPuerko'' - Pejjeo Pa Bellakial (Prod. By Jamsha & Eggi Ruz) .rar - 1.5 MB
Jamsha ''El PutiPuerko'' - Si No Me Atiendes Tu, Me Atiendes La Otra (Prod. By Jamsha & Eggi Ruz).mp3 - 784 KB
Jamsha El PutiPuerko - Cafreria Epica.rar - 6.1 MB
Joan - Como Tu No Hay 2 (Prod. By Oddy El Psicodelico).mp3 - 768 KB
John Eric Ft. Pacho & Cirilo - El Que Se Tire Se Muere (Prod. By J Martin, James & Jowny Boom Boom).mp3 - 956 KB
John Jay - La Gente Mala (Prod. By Sinfonico).mp3 - 799 KB
John Jay Ft. Cosculluela - Si Te Me Pegas (Prod. By Mueka & Sinfonico).mp3 - 721 KB
Jory - Modelo De Revista (Prod. By Mambo Kingz & DJ Luian).mp3 - 893 KB
Jory - Que Casualidad (Prod. By Mambo Kingz Y Dj Luian).mp3 - 1.0 MB
Jowell & Randy - Sobredoxis.rar - 1.6 MB
JP ''El Sinico'' - Llevame Contigo (Prod. By Aksel, Super Yei, Hi-Flow & Mateo Full Melody).mp3 - 1.0 MB
JP ''El Sinico'' Ft. Chris G - Dentro De Ti (Prod. By Julio H, El High, Super Yei & Hi-Flow).mp3 - 862 KB
JQ Ft. Nicky Jam, Yelsid, O'Neill, Eloy - Quiero Tenerte (Official Remix).rar - 2.8 MB
Juno ''The HitMaker'' - Necesito De Ti (Prod. By Fade ''El Que Pone La Presion'').mp3 - 1.3 MB
Kario & Yaret - Salir A Caminar (Prod. By Yance Kennoly & Alers La Pesadilla).mp3 - 1.1 MB
Kendo Kaponi - El Reloj No Se Detiene.mp3 - 1.2 MB
Keven & Ery Ft. O'Neill - Arropado En La Cama (Prod. By K1, Dj Uly & Master Chris).mp3 - 924 KB
Killatonez - Musica Caliente (Prod. By Rafi Mercenario, Hi-Flow, Bori & Alex Gargolas).mp3 - 1002 KB
Killatonez Ft. Eloy - Noche De Party (La Continuación) (Prod. By Alzule El Bioquimico & Hi-Flow).rar - 1.9 MB
Killatonez Ft. Ñengo Flow - Relacion Pasajera (Prod. By Alzule, Hi-Flow & Super Yei) .rar - 1.5 MB
Lito MC Cassidy - R-A-PE-R-O (Freestyle).mp3 - 627 KB
Lobo - Juego Mental (La Formula).mp3 - 705 KB
Lui-G ''21 Plus'' Ft. Ñengo Flow - Los Favoritos (Prod. By Nely ''El Arma Secreta'').mp3 - 690 KB
Mad Bass Ft. De La Ghetto, Alex Kyza & Arcangel - Euros.mp3 - 862 KB
Master Joe - Fuerza D' Rinoceronte.mp3 - 971 KB
Maximus Wel Ft. Farruko - Bichiplastic (Prod. By Montana The Producer).mp3 - 1.1 MB
Maximus Wel Ft. Farruko, Lui-G & Franco ''El Gorila'' - BichiPlastic (Official Remix) (Parte 1).mp3 - 924 KB
MC Ceja - El Patron Del Mal.mp3 - 611 KB
Mega ''Tu Dulcero'' - Ven Vamonos (Prod. By Jolgiie Milliano).mp3 - 1002 KB
Musicologo & Menes Presentan - El Imperio Nazza (Gold Edition) (The Mixtape) (2012).rar - 14.5 MB
Nalcobelic Ft. Mexicano - Asi Yo Vivo (Prod. By Oddy El Sikodelico).mp3 - 674 KB
Ñejo - Vacilar Contigo (Prod. By Wassie).mp3 - 721 KB
Ñejo - Y Si La Ves (Prod. By Julio H, DJ Elektrik).mp3 - 752 KB
Ñengo Flow - Soldado Callejero (Prod. By Tainy & Nely).mp3 - 784 KB
Nicky Jam - Sigo Aqui (Prod. By Denni Way).mp3 - 784 KB
Nicky Jam - Turn On The Light (Remix) (Spanish Version).mp3 - 1.0 MB
NottyPlay - Adicto A Tu Cuerpo (Prod. By Jolgie Milliano & RifoKila).mp3 - 549 KB
Nova ''La Amenaza'' - Lo Que No Se Ve Se Siente (Prod. By Super Yei, Hi-Flow, Mercenario & Bory).mp3 - 956 KB
Nova ''La Amenaza'' - Mi Gatita Es Calle (Prod. By Super Yei, Bryan 'La Mente Del Equipo' & ALX).mp3 - 721 KB
O'Neill - En La Busqueda (Prod. By Mercenario, Bory, Impulse & O'Neill).mp3 - 815 KB
OG Black - Mi Ex.mp3 - 627 KB
OG Black Ft. Trebol Clan - Curiosidad.mp3 - 799 KB
OG Black Ft. Yaga & Mackie - Menor De Edad (Official Remix) (Prod. By Rafy Mercenario & Duran The Coach).mp3 - 784 KB
Opi ''The Hit Machine'' - Envidiosas (Prod. By Duran The Coach & Los Vega).mp3 - 956 KB
Opi ''The Hit Machine'' Ft. Farruko - Mujeriego (Prod. By Duran The Coach y Lil Wizard).mp3 - 846 KB
Oscarcito Ft. Gocho - Tu Eres Perfecta (Official Remix).mp3 - 862 KB
Plan B Ft. Don Omar, Natti Natasha, Syko ''El Terror'' - Te Dijeron (Official Remix).mp3 - 1002 KB
Prynce ''El Armamento'' - En Mi Habitacion (Prod. By Smoke, Well & RifoKila).mp3 - 643 KB
Randy Ft. Guelo Star, Arcangel, De La Ghetto, Yomo, Chyno Nyno, Divino, Zion, J-King & Franco - Nuestro Combo (Official Remix).mp3 - 1.5 MB
Reykon Ft. Daddy Yankee - Señorita (Prod. By Musicologo & Menes).mp3 - 580 KB
rez, Lui-G, Franco El Gorila, Anonimus, JP El Sinico, Jhony Ou & Yo-Seph - Metele Por Detras (Prod. By La Makinaria).mp3 - 1.3 MB
RKM & Ken-Y Ft. J Alvarez - Cuando Te Enamores (Official Remix).rar - 1.8 MB
Roka ''El Tren'' - Dime Cuando.mp3 - 909 KB
Tico ''El Inmigrante'' - Quedate A Mi Lado (Prod. By Gaby Music).mp3 - 1.1 MB
Tito El Bambino Feat. Tercer Cielo - Alzo Mi Voz.mp3 - 1.2 MB
Tony Dize Ft. Voltio - Bandida.mp3 - 909 KB
Trebol Clan Ft. Jersey - Si Se Arrebata (Prod. By DJ Joe, Zoprano & EQ Equalizer).mp3 - 721 KB
Wisin & Yandel - Te Deseo (Prod. By Hyde El Verdadero Quimico) (Original).mp3 - 1.1 MB
Wisin And Yandel - Lideres.rar - 11.5 MB
Xavi ''The Destroyer'' Ft. Julio Cesar Sanabria - Parranda De Navidad (Prod. By Eliot & Bryan La Mente Del Equipo).mp3 - 1.0 MB
Xavi ''The Destroyer'' Ft. Zion & Lennox, Ñengo Flow, Syko ''El Terror'' - Mi Nena (Official Remix).mp3 - 830 KB
Yaga & Mackie - Insaciable (Prod. By Sequence & Lil Wizard).mp3 - 815 KB
Yaga & Mackie Ft. Joan - Llego La Hora (Official Remix).mp3 - 846 KB
Yaga & Mackie Ft. Yomo - Relajate (Official Remix) (Prod. By Nixon, Lil Wizard, Sequence Y Mercenario).mp3 - 1.3 MB
Yomo - Cuerpo.mp3 - 909 KB
Yomo Ft. Franco ''El Gorila'', Zion & Lennox - Nosotros Somos (Official Remix).rar - 1.6 MB
Yomo Ft. Jowell & Randy, J-King & Maximan, Guelo Star - En Serio (Official Remix).rar - 2.8 MB
Yomo Ft. Ñengo Flow - Maniatika (Official Remix).mp3 - 909 KB
Young Hollywood - _y.mp3 - 611 KB
Zion & Lennox - Unica y Especial (Prod. By Haze) (Original).mp3 - 784 KB
Zion & Lennox Ft. Lui-G, Franco ''El Gorila'', J Alvarez, Ñengo Flow & Ñejo - Chupop (Official Remix).mp3 - 1.2 MB
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Subir